Głosowanie na przedstawicieli organizacji pozarządowych do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Działając na podstawie Uchwały Nr XXV/242/2021 Rady Powiatu Słupskiego z dnia 23 lutego 2021 roku w sprawie trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego zapraszamy organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie prowadzące działalność na terenie powiatu słupskiego lub działające na rzecz mieszkańców powiatu, do udziału w głosowaniu w celu wyłonienia przedstawicieli organizacji pozarządowych w Powiatowej Radzie Pożytku Publicznego.
Rada, jako organ opiniodawczo-doradczy i konsultacyjny w sprawach dotyczących działalności pożytku publicznego, będzie składała się z 6 przedstawicieli organizacji pozarządowych, 2 przedstawicieli Rady Powiatu oraz od 2 do 4 przedstawicieli Zarządu Powiatu Słupskiego. Kadencja Rady Powiatowej będzie trwać będzie 3 lata.
Głosowanie na przedstawicieli organizacji pozarządowych w Powiatowej Radzie Działalności Pożytku Publicznego będzie trwało do dnia 27 grudnia 2024 r. Zachęcamy organizacje pozarządowe do wypełnienia załączonej karty wyborczej i przesłania lub dostarczenia jej do Biura Obsługi Mieszkańca Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk bądź e-mailem na adres starostwo@powiat.slupsk.pl
Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Jusiewicz - starszy inspektor w Wydziale Polityki Społecznej, tel. 59 841 8 7 06, e-mail: tjusiewicz@powiat.slupsk.pl
Karta wyborcza do głosowania |