Przejdź do treści
Dofinansowanie z budżetu państwa
Projekty unijne
Fundusz dróg samorządowych

Deklaracja dostępności

Starostwo Powiatowe w Słupsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony .

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Część dokumentów, zamieszczona jest w postaci nieprzeszukiwalnych plików .pdf (skan dokumentu). Przykładem takich informacji są: dokumenty pochodzące od podmiotów zewnętrznych, które zostały przekazane do publikacji wyłącznie w postaci papierowej, wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej (skany), lub w formie elektronicznej (np. regulaminy konkursów, materiały informacyjne od instytucji zewnętrznych). Część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego, mają one charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.

Nadmierne koszty

brak Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.

Treści nieobjęte przepisami

sekcji / treści / funkcji, które nie wchodzą w zakres mających zastosowanie przepisów Dział: Publikacje, Biuletyn

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi. Wniosek o zapewnienie dostępności Wnioski o zapewnienia dostępności można składać drogą pocztową na adres Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk lub elektroniczną na adres adziuba@powiat.slupskpl Zgodnie ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Starostwo o braku dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej, o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3, tego podmiotu. Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektoniczną, cyfrową lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności". Wniosek o zapewnienie dostępności jest wnoszony do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związane żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku. Wniosek o zapewnienie dostępności zawiera: • dane kontaktowe wnioskodawcy; • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnym; • wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą; • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI Koordynator dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Słupsku oraz monitorowanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Zadania Koordynatora dostępności: Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Słupsku, Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.), Monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Słupsku w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Kontakt Koordynator do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym w Słupsku: Agata Dziuba – koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej Telefon kontaktowy: (59) 84 18 716 e-mail: adziuba@powiat.slupsk.pl Maezena Harnaszkiewicz-Więckowska – koordynator do spraw dostępności architektonicznej Telefon kontaktowy: (59) 84 18 510 e-mail: mwieckowska@powiat.slupsk.pl Mirosław Górak – koordynator do spraw dostępności cyfrowej Telefon kontaktowy: (59) 84 18 741 e-mail: mgorak@powiat.slupsk.pl

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna

SHIFT + ALT + M - Zawartość strony

SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka

SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Katarzyna Ciechanowicz – Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej — mejlowo kciechanowicz@powiat.slupsk.pl lub telefonicznie 59 8418 723.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Mirosław Górak, adres poczty elektronicznej mgorak@powiat.slupsk.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 59 8418 514. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Kontaktować można się także, przesyłając korespondencje w wersji papierowej na adres Starostwo Powiatowe w Słupsku , ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, bądź dzwoniąc na numer telefonu (59) 8418500. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej, oraz skargi na brak zapewnienia dostępności, należy składać na adres poczty elektronicznej informatyk@powiat.slupsk.pl

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej: Brak aplikacji mobilnej

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: Brak aplikacji mobilnej

Dostępność architektoniczna

Do budynku Starostwa prowadzą 2 wejścia: wejście główne od ul. Szarych Szeregów oraz wejście od wewnętrznej strony budynku. Do obu wejść prowadzą jednostopniowe schody. Przy schodach do głównego wejścia znajduje się dzwonek dla osób niepełnosprawnych, który przywołuje pracownika Starostwa mogącego udzielić informacji i pomocy. Na parter budynku Starostwa prowadzą schody, zarówno po wejściu do budynku wejściem głównym jak i wewnętrznym. W budynku funkcjonuje zewnętrzna winda dla wózków znajdująca się przy wejściu od wewnętrznej strony budynku, która służy udostępnianiu pomieszczeń biurowych i korytarzy osobom niepełnosprawnym. Z uwagi na publiczny charakter Starostwa, w godzinach urzędowania nie obowiązuje system kontroli wejść. Biuro Obsługi Mieszkańca znajduje się po prawej stronie po wejściu do budynku wejściem głównym. Dla osób niepełnosprawnych dzięki wewnętrznej windzie, dostępne są korytarze i pomieszczenia na trzech kondygnacjach budynku (parter, I piętro i II piętro). Na każde piętro budynku prowadzą również schody. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na II piętrze budynku. Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W Starostwie nie ma pętli indukcyjnych. Osobą odpowiedzialną jest Marzena Harnaszkiewicz - Więckowska , adres poczty elektronicznej mwieckowska@powiat.slupsk.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (59) 8418510. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących W BOM i w każdym innym miejscu można skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), którym jest pracownik Starostwa.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.
Deklaracja dostępności | Wykonanie i obsługa techniczna AlfaTV | Archiwum strony